על ידי הייתיפה2019
» 27/11/2018, 22:18
לדון לכף זכות
מהלך הפעולה:
טאבו/ פנטומימה (לחניכים קטנים)
מאפיה
סיטואציות- נותנים סיטואציה והחניכים אומרים מה הם חושבים עליה ואז מספרים את הצד השני (נספח 1)
סיפור
מסכמים: בטאבו/ בפנטומימה החניך התכוון למילה מסוימת אבל אנחנו ישר אמרנו המון דברים אחרים ככה בחיים אנשים מתכוונים לדברים טובים וישר אנחנו חושבים שזה דברים רעים.
במאפיה ראינו שכשכולנו אמרנו על חניך אחד שהוא הרוצח הוא נפסל גם אם הוא לא היה הרוצח ואז הוא הפסיד מזה, בסיטואציות ראינו שיש תמיד גם צד שני והרבה פעמים זה לא מה שאנחנו חושבים ולכן צריך לדון לכף זכות בכל דבר!
נספח 1:
רצינו לארגן ארוחה חלבית לערב כיתה אבל נחמה ממש מתעקשת שהארוחה לא תהיה חלבית, למה היא כל כך עקשנית? זה ממש מעצבן!
נחמה רגישה לחלב ומתביישת לספר על כך
קבעתי עם נעמי בשעה שש בספרייה ועכשיו שבע וחצי והיא עוד לא הגיעה!
נעמי התעלפה והייתה צריכה לנסוע לבית חולים באופן דחוף ולא יכלה להודיע
השאלתי לחנה את המחברת תורה שלי והיא לא הגיעה היום ומחר יש מבחן, איך אני ילמד בלי מחברת??
חנה ממש חולה ולא יכלה לבוא לבית הספר, היא ביקשה מאחותה שכשתחזור מבית הספר תלך להחזיר את המחברת.